07 May 2012

PENGUMUMAN

Kepada pelajar-pelajar PGSR dan Sem. 7 yang telah mengisi Borang Penempatan Online sila semak semula borang anda dan kemaskini jika terdapat sebarang kesilapan dan sebagainya.

Pastikan status anda telah 'disahkan oleh pihak HEP' sebelum cetak borang.

Sekian, terima kasih.

4 comments:

  1. Assalamualaikum wbt..
    Saya pelajar PISMP Ambilan Jan 2010. Saya telah kehilangan surat tawaran asal yang dikeluarkan oleh pihak BPG. Malangnya saya juga tidak menyimpan salinannya. Namun, saya mempunyai salinan surat tawaran yang dimuat turun dari internet. Adakah surat tersebut boleh digunakan terutamanya dalam proses pengisian borang penempatan nanti ayau sebaliknya? Jika sebaliknya, apakah tindakan yang perlu saya ambil?
    Terima kasih.

    ReplyDelete
  2. nanti masa semester 7 seorang ketua akan diminta kumpulkan nama siapa yang tiada surat tawaran dan hantar kpd pihak HEP.atau pun saya akan rujuk kepada penyelaras PISMP, Pn. Zainiyah.surat tawaran sangat penting untuk temuduga.

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum wbt..

    Saya pelajar Semester 7. Saya telah mengisi borang penempatan. Namun terdapat beberapa kesilapan telah dilakukan. Selepas menyemak kembali pemohonan, status yang ditunjukkan sekarang adalah seperti berikut:

    "Sah Permohonan Oleh Unit HEP. Sedang dalam proses pengesahan oleh Pengarah IPGK"

    Adakah saya tidak berpeluang lagi mengedit/mengemas kini kesilapan tersebut dalam borang pemohonan penempatan online?

    ReplyDelete
  4. kesilapan apa?jika kesilapan tersebut akan memberi kesan terhadap penempatan nanti,sila hubungi pegawai berkenaan dengan segera.jika kesilapan kecil yg tidak memberi kesan yang besar,maka tiada masalah.
    untuk makluman, jika status sudah disahkan oleh hep maka tidak boleh dikemaskini.

    ReplyDelete